چشم انداز مرکز آموزش سازمان فاوا
سرآمد در ارئه خدمات آموزش و فرهنگ سازی فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه شهری در
کشور
ماموریت مرکز آموزش سازمان فاوا
آموزش و فرهنگ سازی در راستای سرعت بخشیدن به تحقق شهردای، شهر و شهروند الکترونیکی
1. مركز آموزش سازمان فاوا شهرداري اصفهان با ارائه خدمات فرهنگ
سازي و آموزش دوره هاي IT مي كوشد در راستاي تحقق شهرداري و شهر الكترونيكي اصفهان،
زمينه هاي فرهنگي لازم را ايجاد نموده و توانايي و مهارت هاي مورد نياز را در بين كاركنان
شهرداري (در درجه اول) و شهروندان تقويت نمايد.
2. اين مرکزمی کوشد به منظور تسهيل و فراگير نمودن ارائه و دریافت خدمات آموزش و فرهنگ
سازی از شيوه های مبتنی بر فناوری های نوين (از جمله يادگيری الکترونيکی ) استفاده
نمايد.
3. مرکزتلاش می کندتا فرهنگ وانگيزه لازم جهت حرکت پرشتاب به سمت تحقق شهرداری
و شهر الکترونیکی را از یک سو در بین مسئولين مربوطه و از سوی دیگر در شهروندان تقویت
نماید.
4. مرکز تلاش دارد عملکرد سالیانه خود را در محيطی پويا و رقابتي، با اعتقاد
و احترام عملي به اصل مشتري مداري، وفادارسازی مشتری و طراحی و ارائه خدمات و محصولات
جديد، بهبود بخشد.
اهداف و استراتژی های مرکز آموزش سازمان فاوا
هدف 1 : تعالی مرکز آموزش
استراتژي ها
2.1. بهبود تشکيلات و سازماندهی
2.2. تخصصی نمودن و توسعه کيفی نيروی انسانی
2.3. استفاده از مدرسين حرفه ای ، مجرب و
متعهد
2.4. استفاده از فناوری های نوين
2.5. به کار گيری مطالعات وپژوهش هاي كاربردي
جهت استفاده از استانداردها ، ابزارها ومتدلوژي هاي جديد آموزش وفرهنگ سازی
2.6. رسيدن به اهداف برنامه و بودجه
2.7. وفادارسازی مشتری
هدف 2 : ارتقا سطح مهارت و فرهنگ کارکنان و مدیران شهرداری
استراتژي ها
2.1. استفاده از شيوه های استاندارد در نيازسنجی
و ارائه خدمات
2.2. هم راستايي با برنامه های کاربردی و IT شهرداری
هدف 3 : ارتقا سطح مهارت و فرهنگ شهروند الکترونیک
استراتژي ها
3.1. آگاه سازی و آموزش استفاده از خدمات الکترونيکی
3.2. استفاده از شيوه های استاندارد در نيازسنجی
و ارائه خدمات